wined3d: Fix shader spam.
authorRico Schüller <kgbricola@web.de>
Fri, 18 Sep 2009 13:44:16 +0000 (15:44 +0200)
committerAlexandre Julliard <julliard@winehq.org>
Fri, 18 Sep 2009 15:47:17 +0000 (10:47 -0500)
dlls/wined3d/glsl_shader.c

index b6fac0cb0eedee6a123b206d28ae4734d692a6ce..a78d8275bd04e7a8019c67f6d4afb4635b825943 100644 (file)
@@ -187,14 +187,14 @@ static void print_glsl_info_log(const struct wined3d_gl_info *gl_info, GLhandleA
     static const char * const spam[] =
     {
         "Vertex shader was successfully compiled to run on hardware.\n",    /* fglrx          */
-        "Fragment shader was successfully compiled to run on hardware.\n",  /* fglrx          */
+        "Fragment shader was successfully compiled to run on hardware.\n",  /* fglrx, with \n */
+        "Fragment shader was successfully compiled to run on hardware.",    /* fglrx, no \n   */
         "Fragment shader(s) linked, vertex shader(s) linked. \n ",          /* fglrx, with \n */
         "Fragment shader(s) linked, vertex shader(s) linked.",              /* fglrx, no \n   */
         "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined. \n ",      /* fglrx, with \n */
         "Vertex shader(s) linked, no fragment shader(s) defined.",          /* fglrx, no \n   */
-        "Fragment shader was successfully compiled to run on hardware.\n"
-        "Fragment shader(s) linked, no vertex shader(s) defined.",          /* fglrx, no \n   */
         "Fragment shader(s) linked, no vertex shader(s) defined. \n ",      /* fglrx, with \n */
+        "Fragment shader(s) linked, no vertex shader(s) defined.",          /* fglrx, no \n   */
     };
 
     if (!TRACE_ON(d3d_shader) && !FIXME_ON(d3d_shader)) return;